Wilmaan kirjautuminen - Wilma - Helsingin Rudolf Steiner -koulu

Kirjaudu sisään, ole hyvä. Wilma on oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä. Tämän Wilma-lisenssin omistaa Helsingin Rudolf Steiner -koulu. Opiskelijat valitsevat Wilmassa kursseja, seuraavat suorituksiaan, lukevat tiedotteita ja viestivät opettajien kanssa. Opettajat syöttävät Wilman kautta arvioinnit ja poissaolot, päivittävät henkilötietojaan ja viestivät opiskelijoiden ja huoltajien kanssa. Wilmaa käyttävät myös oppilaitoksen henkilökunta, johto sekä työpaikkaohjaajat.

OVERVIEW

The website wilma.rudolfsteinerkoulu.fi presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have inspected one page within the web site wilma.rudolfsteinerkoulu.fi and found sixteen websites interfacing with wilma.rudolfsteinerkoulu.fi. There is two mass network sites owned by wilma.rudolfsteinerkoulu.fi.

WILMA.RUDOLFSTEINERKOULU.FI TRAFFIC

The website wilma.rudolfsteinerkoulu.fi is seeing alternating amounts of traffic all round the year.
Traffic for wilma.rudolfsteinerkoulu.fi

Traffic ranking (by month) for wilma.rudolfsteinerkoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for wilma.rudolfsteinerkoulu.fi

Start - Rudolf Steinerskolan

Ouml;ver 230 Steinerelever startade skolan. TISDAGEN DEN 11 AUGUSTI BÖRJADE CA 230 SVENSKSPRÅKIGA ELEVER OCH 32 LÄRARE SKOLAN TAGGADE INFÖR LÄSÅRET 2015-2016. Klass 1B startade skolbanan i regi av. På höstterminen och på vårterminen tar.

WHAT DOES WILMA.RUDOLFSTEINERKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of wilma.rudolfsteinerkoulu.fi Mobile Screenshot of wilma.rudolfsteinerkoulu.fi Tablet Screenshot of wilma.rudolfsteinerkoulu.fi

WILMA.RUDOLFSTEINERKOULU.FI SERVER

I revealed that a lone root page on wilma.rudolfsteinerkoulu.fi took eight hundred and fifty-one milliseconds to stream. I identified a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site secure.
137.163.22.240

BROWSER ICON

SERVER OS

We identified that wilma.rudolfsteinerkoulu.fi is employing the Wilma/2 (Unix; StarSoft Oy) Indy/OpenSSL os.

Wilmaan kirjautuminen - Wilma - Helsingin Rudolf Steiner -koulu

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website has the following in the site, "Wilma on oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä." We analyzed that the web site also stated " Tämän Wilma-lisenssin omistaa Helsingin Rudolf Steiner -koulu." It also stated " Opiskelijat valitsevat Wilmassa kursseja, seuraavat suorituksiaan, lukevat tiedotteita ja viestivät opettajien kanssa. Opettajat syöttävät Wilman kautta arvioinnit ja poissaolot, päivittävät henkilötietojaan ja viestivät opiskelijoiden ja huoltajien kanssa. Wilmaa käyttävät myös oppilaitoksen henkilökunta, johto sekä työpaikkaohjaajat."

SEEK OTHER BUSINESSES

Wilmaan kirjautuminen - Wilma - Ruokolahden koulutoimisto

Wilma on oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä. Tämän Wilma-lisenssin omistaa Ruokolahden koulutoimisto. Opiskelijat valitsevat Wilmassa kursseja, seuraavat suorituksiaan, lukevat tiedotteita ja viestivät opettajien kanssa. Opettajat syöttävät Wilman kautta arvioinnit ja poissaolot, päivittävät henkilötietojaan ja viestivät opiskelijoiden ja huoltajien kanssa. Wilmaa käyttävät myös oppilaitoksen henkilökunta, johto sekä työpaikkaohjaajat.

Wilmaan kirjautuminen - Wilma - Savon ammatti- ja aikuisopisto sekä Varkauden lukio

Wilma on oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä. Tämän Wilma-lisenssin omistaa Savon ammatti- ja aikuisopisto sekä Varkauden lukio. Opiskelijat valitsevat Wilmassa kursseja, seuraavat suorituksiaan, lukevat tiedotteita ja viestivät opettajien kanssa. Opettajat syöttävät Wilman kautta arvioinnit ja poissaolot, päivittävät henkilötietojaan ja viestivät opiskelijoiden ja huoltajien kanssa. Wilmaa käyttävät myös oppilaitoksen henkilökunta, johto sekä työpaikkaohjaajat.

Wilmaan kirjautuminen - Wilma - Salon kaupunki, Lasten ja nuorten palvelut

Wilma-sovelluksella voi käyttää sellaisia toimintoja, joita tarvitaan päivittäisessä käytössä. Wilma-sovelluksen voi asentaa Windows Phone -puhelimille, Windows 8 -tietokoneille ja -tableteille, Android-laitteille sekä iOS-laitteille. Wilma on oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä. Tämän Wilma-lisenssin omistaa Salon kaupunki, Lasten ja nuorten palvelut. Opiskelijat valitsevat Wilmassa kursseja, seuraavat suorituksiaan, lukevat tiedotteita ja viestivät opettajien kanssa.

Wilmaan kirjautuminen - Wilma - Savonlinnan ammatti- ja aikuisopisto

Wilma on oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä. Tämän Wilma-lisenssin omistaa Savonlinnan ammatti- ja aikuisopisto. Opiskelijat valitsevat Wilmassa kursseja, seuraavat suorituksiaan, lukevat tiedotteita ja viestivät opettajien kanssa. Opettajat syöttävät Wilman kautta arvioinnit ja poissaolot, päivittävät henkilötietojaan ja viestivät opiskelijoiden ja huoltajien kanssa. Wilmaa käyttävät myös oppilaitoksen henkilökunta, johto sekä työpaikkaohjaajat.

Wilmaan kirjautuminen - Wilma - Sataedu

Wilma on oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä. Opiskelijat valitsevat Wilmassa kursseja, seuraavat suorituksiaan, lukevat tiedotteita ja viestivät opettajien kanssa. Huoltajan tunnuksen tekemiseen tarvitset huoltajille toimitetun avainkoodin.